duminică, 30 mai 2010

``Mat`` dintr-un sarut

Imi esti draga
cand pasind din departare
te vad in calea gandurilor tale.
Imi esti draga
cand atingi pamantul,
cum regina intr-un joc de sah
isi i-a avantul.
Imi esti draga
cand ti-ai pierdut nebunii,caii,turele,
si ce-ti ramane-i sufletul
ce-ti sta pe buze!
Imi esti draga
ca celui ce infrange de infrant,
cand ``mat`` ii da dintr-un sarut!
Imi esti draga
cum drag ii e poetului
mirosul florilor de mac.
Imi esti draga
cum drag ii e actorului
de chipul ce ti l-a-ntrupat...
Imi esti draga
cand vazandu-te din departare
pasesc pe calea gandurilor tale...

3 comentarii:

  1. "Imi esti draga
    cum nuferi si iasomii cresc
    inspre deliciul pasului domnesc"

    am venit si eu cu o completare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. O expresie demna de nota 10 Dani!!!Mat dintr-un sarut!Frumos!

    RăspundețiȘtergere