marți, 4 mai 2010

Frica

M-am trezit in toiul diminetii dupa un cosmar,asa cum te trezesti in toiul vietii dupa un somn adanc.Si am vazut...
Am vazut o frica elementara in oameni:FRICA DE A TE ARATA ASA CUM ESTI.O data depasita aceasta frica,poti SA FII ASA CUM ESTI.
Mai mult decat atat,vointa ta devine pe deplin libera,si stii ca poti sa fii cu adevaRAT CINE VREI SI CUM VREI SA FII.Si asta fara teama ca vei fi judecat de ceilalti.Pentru ca AI ALES sa te judeci singur.
...Esti STAPANUL TAU acum.Credinta in tine e de neclintit.Rezonezi cu lumea,pentru ca Rezonezi cu tine insuti!
....M-am trezit in toiul diminetii dupa un cosmar si am vazut toate astea,pentru cine se regaseste am vazut.Cine sta ascuns in multime si te priveste pe furis,vanandu-ti fiecare gest in parte?Frica...de tine,de oameni,de ce-ai putea sa fii si nu esti inca.Trezeste-te!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu